"Den som slutat leka är inte vuxen, utan död."



Fotograf: Malin (jag)
Modell: Sofia
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/160 f/5,6 iso 200

Åh, gillar bilden både i svartvitt och i färg! Vilken gillar ni mest? :)

Nämnde jag att jag var på personalmöte med Max i onsdags? Nej, jag tror jag missade det. Vi hade ett kort möte och sedan spelade vi brännboll. Sjukt längesen jag körde det haha så det var roligt. Mindre roligt var dock att ambulansen fick komma och hämta en av oss med ett brutet radiusben? Det är ju tyvärr lätt att ramla i brännboll och särskilt i skuggan. Så det var ju kul så länge det varade! Krya på dig Karin! Vi fortsatte dock att grilla korv och prata och ha det trevligt så det var om man bortser från olyckan väldigt lyckat! :)

Kommentarer
Matilda Wik - fotograf i Norrköping

Jag gillar den i färg bättre :)

2012-06-01 | 08:26:03
URL/Bloggadress: http://mwfotografi.blogg.se/
M

fina bilder! :)

2012-06-02 | 15:21:54
URL/Bloggadress: http://miiiicheelles.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback