"Försök att göra någon glad varje dag, om det så bara är dig själv."



Fotograf: Malin (jag)
Modell: Sofia
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/160 f/5,6 iso 200

Hej och hå idag är det jobb som gäller igen!

Efter en förkyld helg är jag äntligen på bättringsvägen. Fortfarande hostar jag mycket men det är påväg bort det känns. Dock kändes det mycket typiskt att det skulle komma precis när jag skulle bort ju! Jag hjälpte ju även Sofia på morgonen med smink och hår, att gå upp halv 6 efter att ha frusit och sovit dåligt en natt gillade inte kroppen. Fick dock sova lite efter hon åkt! ;)

Men nu är jag som sagt på bättringsvägen så det känns skönt! :)

Kommentarer
Sabina

Men oh, den här översta bilden fångade mig verkligen. Vilken vinkel och vilket ljus, oväntat, men så bra! =)

Svar: Tack, vad roligt att höra! Vad glad jag blir! :)
Malin Wallberg

2012-06-28 | 20:34:05
URL/Bloggadress: http://sabinasfoto.wordpress.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback