"Rätt använt är livet långt nog."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Sofia
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/100 f/8 iso 100

Har fått en dille på det här med halva ansikten på bild, tycker det är snyggt!

Hej och hå. Efter helgens små bravader är jag nu redo för en ny vecka, kort dock. Jobbar bara idag och imorgon sedan beger jag mig mot Köping på torsdag! Kul!

I lördags hade jag fotografering, gryyymt var det! Var även chaufför åt pappa som var på någon fest. Vi har nu även en ny spis och fläkt! Tjoho! Bara resten av köket som ska bytas ut nu då...

Kommentarer
Anneli - A'la Foto

Jag gillar också halva ansikten! Fin bild! :O))

2012-06-04 | 12:25:25
URL/Bloggadress: http://alafoto.se/blogg

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback