"Livet är alldeles för viktigt för att man ska kunna tala allvarligt om det."


Fotograf: Malin (jag)
MakeUp/Stylist: Linn
Modell: Johanna
Utrustning: Canon EOS 7D + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/30 f/6.3 iso 400

Blev visst ingen bloggning igår, men hade fullt upp hela dagen! ;)

Att duscha i skenet från en ficklampa är en upplevelse som jag faktiskt fått erfara nu. Kommer nog få göra det idag igen. Lampan vi hade i badrummet är ju nerskruvad och kommer inte komma upp riktigt ännu. Alla väggar är dock klara men ska fogas och sedan kommer golvet som ska läggas.....

Förutom att duscha med en ficklampa så var Victor och jag i Linköping och shoppade lite. Victor var i stort behov av nya skor och jacka. Vi hittade både och plus ett par shorts och ett par mjukisbyxor åt honom. Nästa gång ska vi leta jeans åt honom, ujuj....
Jag fyndade två par byxor från H&M för 99kr styck. Billigt billigt och jag som behövde nya byxor, perfekt! :)

Kommentarer
Elvira - foto

Vad duktig du är på att fota!

2012-03-13 | 16:54:13
URL/Bloggadress: http://elviralind.blogg.se/
Jenny Gunnarsons tankar, foton & musik

fin bild!

2012-03-14 | 12:27:55
URL/Bloggadress: http://penajs.spotlife.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback