"I varje nytt ögonblick kan en människa ta tag i styråran i sitt liv och påverka sin framtid."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Sofia
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/100 f/2,8 iso 200

Här får ni en fin bild på Sofia för omväxlingens skull! ;)


Igår hade jag en fotografering med bandet Change! Den gick bra och det var riktigt trevliga killar i det bandet. Vi träffades i juli förra året på ett bröllop jag fotograferade. Tanken är att de ska ha en ny affisch, galet kul! Så jag började lite på bilderna igår och kommer fortsätta ikväll. Men nu är det jobb som gäller hela dagen lång! :)

Kommentarer
Elin Eriksson

Hej! Jag tänkte bara tipsa om min nya blogg som jag precis har startat, har precis blivit klar med min nya design. Jag skriver om mode, foto, mat, min vardag osv. Skulle vara jätte glad om du bara hade tid att titta in snabbt. Ha en fin dag! :)

2012-05-14 | 12:56:04
URL/Bloggadress: http://onlybeautiful.blogg.se/
hanna b

Plåta band är inte lätt, det gjorde jag en gång, sen gjorde jag aldrig om det! Haha! Nej, jag tyckte det var så vårt att få så många att se bra ut. Ska bli spännande att se dina bilder sen. :)

2012-05-15 | 07:52:58
URL/Bloggadress: http://hannabjorkstedt.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback