"Jag kan sammanfatta allt jag har lärt mig om livet i tre ord. Det går vidare."


Fotograf: Malin (jag)
Utrustning: Canon G12
s 1/320 f/2.8 iso 80

Hoppas vädret blir lika bra därborta i Köping (Kolbäck) som det varit de senaste dagarna här. Vore så nice!
Eftersom min kusin Sofia gått på ett ridgymnasium/hästgymnasium (vad säger man?) så kommer vi ta lite bilder med hennes hästar bland annat. Kommer nog bli grymt, har lite idéer och jag ska kolla efter mer inspiration nu när jag sitter här med min kopp kaffe och tar det lite lugnt innan jag ska fortsätta packa och göra mig iordning. :)

Kommentarer
Jasmine

Jag gillar bilden.

Kram

2012-05-06 | 13:31:18
URL/Bloggadress: http://rosanatt.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback