"Man dränker inte bekymren genom att dricka - man bara vattnar dem."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Sofia & Bertil
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/160 f/5,6 iso 200

Herrejösses vad bilder jag har att redigera!

Ska verkligen sätta  mig ner och få lite gjort i helgen. Men hela förra veckan var det ju så fint väder att man inte ville sitta inne eller hur? Nu måste jag dock sätta lite fart! Sofias student är ju snart tjolahej då åker jag dit igen! :)

Igår fick jag iallafall en ny almanacka beställd. Min börjar ju ta slut nu. Jag gör ju med eget motiv på personligalmanacka.se. Jättefina blir de! Man har mycket valmöjligheter vilket är bra. Rekommenderas! :)

Kommentarer
Jasmine

Fin bild, jag gillar motivet.

Kram

2012-06-12 | 19:16:30
URL/Bloggadress: http://rosanatt.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback