08-08-08

Jahopp har inte haft tid eller lust till att skriva förrän nu, men ska skärpa till mig :)  Men iaf i onsdags var jag på Skänningemarken med Victor älskpälsk <3
Det var myys, gick runt där i 4 timmar, men hittade inget direkt då, funderade på att köpa ett  par örhängen men jag sa att jag skulle fundera lite eftersom jag skulle dit dagen därpå också. Så jag köpte bara 2 remmar, sur melon och sur tuttifrutti riktigt goda!
Vi drog förresten dit vid 15.00 och åkte vid 19.00, man var skapligt hungrig sen så det var bara att dra hem och äta, MUUMS så gott det var med mat!
Senare så kom Victor hem till mig, var här en stund sen åkte vi hem till honom och sov. :)

Torsdan:
Gick upp såg att jag fått sms från Martina, vi skulle ju gå på marken idag, skojjigt!
Men först så käkade Victor och jag lite frulle och sen gick ut med Doris på spårning som Victor lagt igår, hon var jätteduktig. Sen fick jag ta kort på dom, haha så söta :D
 

Sen åkte jag hem, och så kom Martina vid 15.00 till mig och vi skulle ta bussen vid 15.20 så vi drog till station nästan direkt, så åkte vi till Skänninge.
Träffade Linn nästan påmomangen <3
Haha, och idag köpte jag;

2 par örhängen
Väska
och nån grejj jag vet inte vad man ska kalla det xD

Sen åkte vi hem med bussen vid 19.05, gick hem till mig, så duschade jag som jag inte hann tidigare idag, så satt Martina och grejja vid datorn så länge.
När jag duschat klart så åt vi, det var gott. Sedan tog vi det lite lugnt sen kom Brage och Martina skulle hem för hennes mamma sa det. Så supersnälla Victor Brage skjutsade henne till hennes pappa där henne cykel stod, sen åkte vi hem till mig en stund, sen åkte vi hem till honom och sov. Men så när vi låg och pratade lite (som man gör innan man somnar) så kom det världens ljus in i rummet, en blixt! Sen hörde man massa muller, det åskade. Guu så myysigt!<3
 
Fredag:
Kom hem vid 12.00-12.30, åt lite och satte mig här en stund, ska packa nu.
För imorgon åker jag till Köping! *Lalalalalala*
Kommer inte hem från Köping förrän på onsdag så skriver nog inte så mkt här då, men det kommer väl efteråt.
Och ikväll ska man till Joakim och ha som liten klassåterförenelse innan vi faktiskt skiljs åt, så där ska man sova inatt, ska bli skitkul!
Och som vanligt är Victor Brage SUPERSNÄLL och skjutsar mig och Amanda dit <3

Men men, nu måste jag packa både för kvällen och helgen och lite till!

Kommentarer
LIIIIIIIIIIIINNNNNN

HAHAH! ja vet va man ska kalla den där grejen ;)

Rakfil;)

hahaha eftersom det ser ut som en sån där fil och den filar dessutom ner alla hårstrån, och sen växer allt ut på 2 sec -.-'

älskarreeeeeeeeeeeeey<3333333333333

2008-08-15 | 15:56:02

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback