Fredag :D

Även denna dag var helt okej, fick gå runt och titta i alla olika salar vi kommer vara i :)
Sen typ tipspromenad och man kan vinna fina priser sa dom. Haha :P
Slutade klockan 10.40 skulle äta innan vi drog hem för vi va ju jättehungriga, så först åt vi sen drog vi och tog 11.50 tåget hem, hemma runt 12.15 var jag ;D
Sköönt med såhär lite slappt först så man kommer igång med att gå upp så tidigt, men nu längtar man nästa lite till på måndag för då får vi veta vilken klass man hamnat med och med vem osv, SPÄNNANDE! :D
Hoppas de blir bra, men det tror jag nog.
Men nu äre ändå skönt med helg, äntligen kan älskpäls sova här eller jag hos honom igen, haha :D <3
Då kanske jag slipper mina mardrömmar som följt mig de senaste nätterna. Hoppas jag (A)
Fick också mitt skåp i skolan idag, och det är otroligt jag lyckades få upp det! :O Det är sådär som på ett kassaskåp att man ska först vrida dit och sen dit och blabla, men jag lyckades utan problem! :D
Men när jag öppnar skåpet är det fullt av kaffe där i, USCH! Så ska nog försöka torka bort det så fort jag kan, men jag tyckte de va taskigt, för den som hade skåpet innan måste ju typ kastat in det precis innan han/hon slutade :O

Får se vad det blir sen ;D
Hej svejs!



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback