Krock!

Vet att jag är lite dålig på att uppdatera ibland, men i söndags och igår hände det så mycket så jag orkade inte :P
Men skolan var helt okej både idag och igår, igår fick vi börja med Expo, det var faktiskt riktigt kul ;D
Idag hade jag inte ens en hel lektion, nästan hela idrotten hann jag med. Sedan vare dags att bege sig mot vårdcentralen i Mjölby, fick röntga ryggen och massa :/
Men jag hade inga sprickor eller liknande, och nu undrar ni säkert vad som hänt men jag berättar inte så detaljerat här mer än att jag krockade med moppen i en bil :/
Men det var inte mitt fel! Jag körde på huvudled och jävla gubben hade väjningsplikt han kör rätt ut och jag rätt in i honom, usch det var absolut inget kul, och om jag kört fortare hade jag flugit över bilen och då hade det inte gått så bra som det gick. Men det man blir så arg på är att han sa att han hade företräde och att jag var långt bort (Hallåå? Om jag kör in i dig precis när du kör ut kan jag väl inte varit så långt bort?) , och blabla JÄVLA GUBBE!
Men han tog mitt namn och grejjer man jag fick inte hans :S Så jag tog hans regnummer på bilen sen tog vi reda på vem han vår på så sätt, så ringde pappa och skällde på honom men han försökte slingra sig ur men sen försa han sig; "Jag trodde jag skulle hinna", så sa han, jävla idiot så trött jag blir!
Men om vi polisanmäler nu blir han troligen av med körkortet, men jag ska få ersättning för sveda och värk och om något gick sönder på moppen eller hjälmen så får han betala det.

Och det där är ändå en gansa odetaljerad förklaring, haha XD
Just då fick jag inte så jätteont mer än i armen och benet, skrapsår. Men igår och idag har jag haft mycket ont i ryggen, nacken, axlar och så hade jag fått sträckning i ena hälsenan och i armarna.

Det var riktigt läskigt iaf kan jag lova, usch!
Sket i mig gjorde gubben också, han hjälpte mig inte upp med moppen han väntade inte tills någon kommit och hjälpt mig, liksom jag kunde hamnat i chock eller vad som.
Sur man blir på sånt här, men men jag är glad att det inte gick värre än vad det gjorde!
Måste också tacka Victor Brage än en gång för att han är min ABSOLUTA HJÄLTE!
Han kom direkt när jag ringde, och var återigen en räddare i nöden!   JAG ÄLSKAR DIG!

Tjolahej!



Kommentarer
Sofiia

tröstar <33333333333333333333333333 ily bby<3333

2008-08-26 | 21:14:50
URL/Bloggadress: http://banankola.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback