Hemma igen då ^^

Igår åkte man hem från Köping då då, SAKNAR SNUFFS! <3
Men det var nått grymt skönt att träffa VictorÄlski igen, guu vad jag har saknat honom! Jag kan inte ens beskriva det, det var underbart att bara se honom igen! <3333

Han hämtade iaf mig på station när jag kom på tåget, snäll som alltid! Sen hem till mig och packa upp lite, sen hängde jag med Victor på hundkurs, haha det var skojj! ;D
Tipspromenad var det och sen skulle man göra lite grejjer med hundarna, Doris var jätteduktig ;D
Sen drog vi hem till Victor och bara hade det mysigt! <3

Idag blire typ dra till stan med Älskling! ;D <3
Sen vet jag inte riktigt faktiskt, hoppas på att va med honom massor! :D
Haha.
Kommer antagligen bilder senare under dagen eller imorgon!

Hejsvejs! ;D


Kommentarer
Sofiia

vi måste seeees <33 snart igeen :D<3 miss u<3

2008-08-14 | 20:03:40
URL/Bloggadress: http://banankola.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback