Idag ;)

Idag har jag varit ganska duktig såhär i slutet på sommarlovet, Victor sov här inatt också som igår och natten innan det ;)
Gick upp vid halv 12, sen åt jag frukost och så sen gick mamma och jag och badade på Lundby (inomhus), och vi simmade 1000 m, asså en hel kilometer! Gu vad jag har börjat motionera jag börjar bli riktigt duktig stolt känner man sig iaf :)
Sen var vi väl hemma till 16.00, åt vid 17.00 nått sånt, sen tog de lite lugnt. Sen vid 18.00 så började vi städa mitt rum, det blev SJUKT mysigt nu, bara för att jag tycker det blev så mysigt ska ni få se en bild  på det här ;D


 
Erkänn mysigt? ;D

Efter städandet åkte jag lite 240 med älskipälski ;D <3
Nu sitter jag här själv men han kommer hit sen igen :)

Hejsvejs :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback