Köping

Fredagen den 8/8-08 var askul ;D
Amanda, jag och Martina var först till Joakim, men iaf vi åt och kollade film och så alla badade utom jag, Amanda, Anna-Frida klockan 1 på natten xD
För kallt tyckte jag, och innan dess skulle killarna skrämma oss, herregud jag skrek så jag fick jätteont i halsen!
Haha, men kul vare, sen åkte Viktor och Sofie hem mitt i allt typ :P
Efter badet och allt gick alla in typ, kollade på film, bäddade och fixade, mellan 5-6 somnade jag och sov i sissodär 2-3 timmar, Amanda sov ingenting alls! :O
Sen så käkade vi frukost, vid halv 12 kom älskipälski och hämtade Amanda och mig ;D <3
Jag hann knappt hem innan vi skulle dra till Köping, *SNAAARK* xD
Guu så trött jag var, sov kanske nån halvtimma i bilen, sen när typ alla hängde med Soffan ut i stallet och kolla häst och vet inte vad allt alla gjorde, men så vare bara jag och Soffans bror kvar i huset, spelade tv-spel, jag kollade på xD

Höll på att somna sittandes!
Så sen när min låtsaspappa och morbror kom hem så la jag mig i andra soffan bredvid, som är större och som jag hade helt för mig själv, sen sov jag där i nån halvtimma :P
Sen vet jag inte riktigt vad soffan och jag gjorde XD La oss tidigt eftersom jag var typ astrött :P

Söndag 10/8-08
Fick gå upp vid halv 10 tror jag klockan var, för idag skulle Soffan konfirmeras! Haha yeey grattis! :D
Fick sitta i kyrkan i 1,5 timma xD inte så kul, men men på Soffans och Michelles "ställe" gav dom ut godis när man fick gå runt och titta på vad de gjort, så det var gott ;D
Sen hem och äta god mat och världens godaste glass som var hemmagjord av moster!
Sedan kollade vi lite på film också, la oss väl inte för sent tkr jag ;D

Måndag 11/8-08
Gick upp vid halv 11, eller vi blev väckta då xD
Idag kollade vi på byxor och skor, hittade ett par jättefina! ;D
Sen käkade vi donken, och lite sissodär sen åkte vi ut till Soffans häst, cyklade. Och Soffans dumma cykel tryckte upp mellan benen, aj aj XD
Ont i arslet fick man också, men sen iaf så red jag lite :O Hahaha otroligt, jaa men sen så cykla vi hem igen, cyklade typ 1.5 mil, ONT I RUMPAN!

Idag 12/8-08
Idag drog vi och köpte min saker jag skulle, och sen tog en glass på donken ;D
sen tog de lugnt ;D
Nu sitter jag här medan soffan är hos hästen för att jag har så ont i baken sen igår, aj aj!
Men men, tog nyss hand om katterna ute för Soffans mamma, min moster skulle handla lite och grejja, men nu kom jag in igen. Så nu äre bara att vänta på att Soffan ska komma hem, haha :P
Imorron åker jag med tåget från Örebro klockan 14.16, är hemma runt 15.44 tror jag.

Kommer bilder när jag kommit hem, så dom kommer lite efter men men, dom kommer iaf! :D

Hejsvejs! ;D


Kommentarer
Sofiia

maha skojjs :D<333333 ily<3

2008-08-12 | 21:06:49
URL/Bloggadress: http://banankola.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback