Schemat ;D

Och här är mitt schema! ;D
Weeii, jag älskar det, det är rätt slappt och skönt tycker jag, fast på torsdagar kommer vi bara sluta 11.45 till vecka 42 för då kommer 2 lektioner till så då kommer vi sluta 15.45 istället -.-      SNAARK!
Men men, det är rätt gött iaf tycker jag ;D



Idag var det ju slappt också, men lunchen är ju inte förrän 12.45 så man blir ju ASHUNGRIG!
Men man kan ju gå hem och äta då med om man vill, men vi käkade på skolan ;D
Öhm, jag har inte så speciellt mycket att berätta nu mer än att jag ska vara med Victor ikväll <3
Ska nog grejja lite i PS snart så kommer antagligen en eller flera bilder därifrån sen :)

Tjolahejdå ;D



Kommentarer
Sofiia

sooft schema :O

2008-08-30 | 09:13:28
URL/Bloggadress: http://banankola.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback