Today :)

Idag, jaa vad har jag gjort idag, Victor sov här inatt, ska han även göra denna natt :D <3
MYYYYYS <3
Sen drog vi till stan, kollade på massa radiostyrda båtar och dykare som tog upp massa cyklar från ån, haha :D
Hem och äta lite vare sen, efter det bakade jag muffins, MUUUMS! Men så mitt i muffinsbakandet kom Victor, så sen vare bara att baka klart sen åka till hem Victor för han skulle klippa sig :O Snagg :O
Men jag tyckte ändå det blev fint ;D Trodde jag faktiskt inte jag skulle tycka, men just så mycket som han klippte var helt okej, var till och med snyggt :) <3
Och idag har jag tagit hand om min dator också, städat den och massa, haha duktig jag är! (A)
Nu sitter jag ju här, Älskling kommer nog snart skulle jag tro ;D
Kommer nog kanske någon bild här senare ikväll eller imorgon skulle jag tro, imorgon ska jag till pappa i Motala också ska vara där i nån vecka, men pappa sa att vi skulle försöka plocka upp datorn direkt imorgon, för jag klarar mig inte utan den (A)
Han har ju nyligen flyttat så, får se hur det är där nu då, sist jag var där var det MYCKET stökigt, men det har nog blivit bättre hoppas jag! (Y)
Men men, hejsvejs!



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback