Unbelievable!

THIS IS UNBELIEVABLE!
Jag var nyss med pälskiälski Victor, och vi..... motionerade :O Aaaa asså inget snusk, vi joggade i skogen :O
Otroligt, iaf för min del XD
Doris var självklart med och sprang, hon tyckte det var skitkul!
Pga mina hälsenor var jag tvungen att lägga av med allt sånt, höll ju på med dans förut, men fick inflammationer i hälsenorna runt april-maj 2007, förrän i augusti-september kollade vi upp det ordentligt och fick då diagnosen hälseneinflammation på  båda senorna, så fick gå hos sjukgymnast och blabla. Hälsenorna blev ju bättre och bättre, i ungefär ett halvår gick jag hos sjukgymnast, då var hälsenorna relativt bra. Idag är den högra så gott som läkt, men den vänstra kan krångla lite, men det märks att den också är påväg att läka, det känns underbart! ^^
Men pga det så har ju min kondition sänkts nått grymt.
Så därför är det otroligt att jag kunde springa så pass mkt som jag gjorde (iaf för mig), till och med Victor blev impad! :O
Är faktiskt riktigt stolt över mig själv, 2,5 km tror jag det var, vi sprang ju inte hela tiden men jag tyckte vi sprang mycket. ;D

Skojjigt vare också tycker jag! ;D

Haha hejsansvejsan!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback