Victor <3

Bara så ni vet så har jag en kille som kan gå på vatten ;)


Han är magisk, haha ;D

Och jag älskar honom mest av allt i hela världen, han är den bästa killen man kan ha!
Han lyssnar, han ger bra råd, han förstår mig, han är snäll, han är SNYGGAST ever, han är glad och han är MIIN BARA MIN ;D <333333
Det finns verkligen ingen som är bättre än honom, man kan snacka med honom om ALLT, precis allting. Han är liksom en sån kille som alla drömmer om, iaf som jag drömde om men nu har jag verkligheten himself så ;D <3
Jag skulle kunna fortsätta och skriva och skriva hur mkt som helst om bara honom, för jag älskar honom nått galet mycket! <3
Ville bara säga detta och att jag älskar Victor Brage <3



Kommentarer
Sofiia

Gulligt :D ni passar så bra:D<3

2008-08-24 | 16:13:01
URL/Bloggadress: http://banankola.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback