1 December 2008 :)

Ja ganska slapp dag, skönt. :)
Och som jag sa så skulle inte min lärare bry sig särskilt, han tyckte liksom att det inte var något han kunde göra något åt. Och det kan han ju inte nu i efterhand heller, men han kunde ju sett till så alla 4 kom in redan innan. För antagligen var det för att vakterna inte visste om något så de "vågade" inte ta in fler än 2. Något sånt var det antagligen. Dåligt tycker jag, min lärare kunde ju sett till så att allting var klart.

Men men, gjort är gjort och nu är det bara att gå vidare. Förresten så kommer det här sändas LIVE, jag och Robin ska ju vara programledare så vi ska alltså sitta och snacka och så. Och för er som bor i Linköping kan ni ju lyssna på 95.5 eller via webbradion som alla kan lyssna igenom, radio Sinus heter kanalen. HAHA, jag kan inte fatta att jag nyss skrev det där för jag att kommer dö, det kommer vara lite smått pinsamt. :$

Aja, efter skolan drog jag till pappa och nu sitter jag här. Internet på min dator funkar inte som det ska så jag får sitta här vid min låtsasmammas dator så länge. Det är bra det (Y)
Imorgon fyller min kära pappa år men jag blir också firad eftersom jag fyller på lördag. Jag får iaf presenter av pappa och farfar och så, men på lördag får jag av mamma. :)
Asnyfiken ju, tihi ;D

Och jag trivs förresten mycket bättre i skolan nu. :)
Bara 12 dagar kvar till looov också, hihi niice. Jag är ganska skoltrött nu så det ska bli skönt. Imorgon har vi typ prov i mediakunskap; FILM. Jobbigt, men jag ska läsa rätt mycket på bussen imorgon har jag bestämt mig för. Och lite innan jag lägger mig tror jag.

Jag har inte träffat Victor idag och det känns lite träligt, saknar honom bara efter 1 dag! :/
Och nu är det december och han får sitt besked då om han kom in i lumpen då eller inte, jag vill inte att han gör det (A) liksom 11 månader är han borta då och inte säkert att han kommer hem på helgerna. Ahh jag blir asledsen bara jag tänker på det.

Men oj oj vad jag snackar på, bäst jag slutar nu. Uppdaterar imorgon om presenter och liknande(A)
Hejsvejs. :)

Kommentarer
T

Klart som fan han kommer hem på helgerna. Om han inte gör lumpen i Finland eller någon annanstans långt borta (utanför rikets gränser).

2008-12-04 | 14:43:55

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback