17/12-08 Graklektion

Nu sitter jag här på graklektionen och gör en annons för tomatsås. Han blir aldrig nöjd. Suck XD
Och jag vaknade en gång inatt och var något yr i huvvet så jag knappt kunde ta mig till toaletten. Läskigt. 
Och när jag vaknade på morgonen sen så var jag lika yr. Vet inte varför, jättekonstigt! Känner inte av det om jag sitter stilla eller står upp men om jag reser på mig och går lite så snurrar hela världen. 
Haha. 

Aja, slapp dag, film på nästa lektion och förhoppningsvis får vi reda på matteproven sen. ;D
Uppdatera senare för nu måste jag fortsätta med min annons. Förresten har jag börjat blogga mycket från skolan? Haha hinner ju knappt hemma. Aja hade bra! ;D
Hejsvejs! :)

Kommentarer
Sara

Men du vet juh varför du är yr =P tror du inte jag märker att du går runt och smygsuper hela dagarna, Malin då.. ;)

2008-12-17 | 19:39:04
URL/Bloggadress: http://sassa-sara92.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback