7 december -08

Söndag, hej tråkiga söndag. Eller okej den är inte så tråkig eftersom man är ledig, men man vet att imorgon är det skola igen. Och imorgon är det ÄCKEL-PYTTIPANNA till mat. Det är det värsta jag vet, jag äter ingenting med ordet "Pytt" i sig.
Så det är inte direkt något att se fram emot, fast måndagar brukar gå rätt fort. Tur det. Men jag får ta med mig lite pengar så jag kan köpa något att äta också.
Idag ska jag bara tare lugnt, just nu sitter jag här med en ansiktsmask och sedan ska jag göra en hårinpackning och sen duscha. Fräscht. :)
Sedan ska jag nog va med Victor kanske, jag har sett en så fin grejj som jag vill ge mamma i julklapp. Sen ska jag köpa en till grejj till hon fyller år. Skojj skojj. ;D
Annars får jag väl se vad jag hittar på, grejja lite i ps kanske. Ja som sagt, vi får se.

Victor och jag råkade sova lite länge idag, men det var skönt att sova ut. :)
Ja vad mer ska jag säga, jag har inte så mycket mer att säga.
Ha en bra söndag, hejhopp!

Kommentarer
Ida

Om man gör pyttipanna själv är det gott, men då kan man ju välja vad man vill ha i också :)

2008-12-07 | 14:30:39
URL/Bloggadress: http://drinkitup.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback