Bilder :)

Här kommer bilder från lite allt möjligt. :)
Kommentera!


Vår katt Electra som men som började kallas Ella som sedan blev Bella. :)
Fast vi kallar henne Mungy, (Mongo fast annat uttal)! xD


Den här pepparkakan har mamma gjort, "Gubben Bulldog" som mamma kallar den.


Här har vi massa pepparkakor som mamma och jag bakat idag. :)

'
Victor <3 Malin + en liten gran jag gjort. Bokstäverna och granen blev lite brända men det gör väl inte så mycket tycker jag.


Såhär ser det ut om man tittar ut genom ett av våra vardagsrumsfönster. Massor med snö, men det är mysigt tycker jag! Bara det kan hålla i sig till julafton! ;D


Här är min egna kissemiss Tintin men hon kallas Tinni. :)<3


Våra söta kaninungar! ;D


Whiskey!

Nu orkar jag inte lägga in fler bilder för tillfället men här har ni ju några! Kommentera! :)
Kommer in mera senare så småning om! ;D

Kommentarer
Linn

JAG VILL HA EN KANINUNGE I JULKLAPP MALIIIIIIIIIIIIIIIN!!!!!!!!!!<33333333

2008-12-14 | 14:54:05
URL/Bloggadress: http://linneriksson.bloggspace.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback