Canon eos 450d ;D

Ja nu är den beställd och antagligen kommer den i början på nästa vecka! <3
Woho, jag är riktigt glad! :D:D<3

Inatt sov jag hos Victor, myspys! <3
Om någon timma kommer antagligen Martina och Sofie hit, ska bli kul! :D
Var ett tag sen man träffade dom nu.

Men nu, dessa dagar, de kommer bli lite smått jobbiga. För jag har väntat så länge!
Och äntligen är den påväg! ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN! <3
Men nu kommer mitt bankkonto bli så gott som tömt, men jag överlever bara att spara nya pengar till objektiv, stativ, jaa allt möjligt jag vill ha till den! (A)
Så Tack snälla pappa som gav ett bidrag till den och som beställt den! Du är bäst!(A)<3

Och förresten så är nästa bröllop i släkten påväg, min faster är nu förlovad. Men de har inte bestämt något datum eller något än. Men det kommer alltså ett till bröllop någon gång nästa år. Hihi lite kul faktiskt! ;D

Men nu ska jag inte skriva mer för tillfället, här får ni bild på min blivande kamera! ;D


Mycket glad är jag! :D<3

Hejdå ;D

Kommentarer
Sara

Jävla unge ;D

Avundsjuk på dig nu ju.. :P

2008-12-27 | 16:59:39
URL/Bloggadress: http://sassa-sara92.blogspot.com
Sofia- f o t o

vad roligt :D

2009-01-05 | 12:03:27
URL/Bloggadress: http://sofiamalmberg.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback