Dan före dan, före dan, före dan...

Ja nu är det inte många dagar kvar till Julafton, woho! :)
Fast samtidigt känns det ju tråkigt för sen är det ju över, då är det ett helt år till julafton igen. Haha ^^

Igår så bastade Victor och jag, myysigt som tusan!
Även om det var mycket varmt och vi sprang typ ut och duscha av oss hela tiden. Men mysigt var det!<3
Vi gick upp ganska sent, och sen var det punka på ett av däcken på Victors bil så det fick han byta innan han kunde skjutsa hem mig. Hihi och nu sitter jag här och gör typ ingenting.
Vi kanske ska gå på stan sen för det hade extra öppet idag till klockan 17.00 och imorgon till klockan 21.00! Så vi kanske går imorgon, vi får väl se! ;D

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på just nu, kanske blir ps, som det brukar när jag inte vet vad jag ska göra.
Ja, kanske börja på en ny design till bloggen. Får se. :)

Hejsvejs! ;D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback