Friday 12 december 2008 :)

Fredag tjoho :D
Först sovmorgon till halv 10 fick sluta 20 i 12 sen ;D Gött som fasen!
Käkade när jag kom hem, sen så låg jag bara framför tvn och tog de lugnt. Var så himla trött!
Men för ett tag sen hoppade jag in i duschen och det var skönt, blii frääsch! :) Haha.
Ikväll ska jag va med Victor, sover antagligen hos honom. Myys! ;D<3
Imorgon ska jag nog baka pepparkakor med mamma, och sen ska jag nog på bio med Sofie. Ska antagligen se Twilight. :)
På söndag ska jag vara med Martina förhoppningsvis, längesen nu! Så det ska bli skojjigt! ;D

Nu sitter jag lite i ps, kommer nog upp en bild sen. Men jag har nog inget mer att säga. Mer än att alla ska ha en bra helg! ;D
Hejsvejs!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback