Resultat på matteprovet! ;D

Ja vi fick ju reda på proven och jag fick MVG, med alla rätt på hela provet! ;D I'm very happy!
Det kanske inte var världens svåraste prov, men det var ju helt busenkelt för det. Så jag är mycket nöjd, gjorde provet noggrant och det visade ju resultat. :)

Igår så åkte ju farfar och jag och frågade om objektiven, och den enda kameran de möjligtvis kan passa till är en Olympus, jag är inte helt sugen på den kanske. Men om jag kan hitta någon som uppfyller mina krav och samma kvalité som Canon eos 450d har så ska jag fundera på saken lite närmare. Men han som vi pratade med skulle kolla upp om de passade till någon Olympus. Vi får väl se då. :)

Nu kom jag precis ur duschen och det var skönt. Men är dock fortfarande yr, skitkonstigt! Hoppas det är bättre imorgon. :)
Jag antar att Victor min älskling kommer om någon timma! Tihi<3

Här får ni se en liten bild på Victor och mig<3
Och för er som inte sett mig sedan jag klippte mig får ju se en liten skymt av det!


Aja nu ska jag gå och göra något annat!
Ciao!

Kommentarer
Sara

Sööötisar =)

2008-12-17 | 19:37:15
URL/Bloggadress: http://sassa-sara92.blogspot.com
linn

bli inte arg på mej nu malinxD

men jag KAN INTE fatta att du har pojkvän, o de där du skrev om att ni bastade, det lät jag nästan bli att läsa!

omg, om ja reagerar så på dej hur i helvete kommer ja reagera när jag får en dotter?!

sjukt!

2008-12-22 | 15:59:04
URL/Bloggadress: http://helloblondy.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback