24/11-08 At School

Här sitter jag i skolan och det är bara en månad kvar till julafton, det känns det inte som! Skojj, men först kommer min födelsedag, jag fyller om en och en halv vecka. Woho längtar! :D

Vi ska börja med Ljud idag, börjar vid 12.30. Slutar 14.30 idag ska till pappa sen. Får inte träffa Victor idag. :( 
Det är tråkigt, och inte säkert jag träffar honom imorgon heller, herregud. Okej jag tror jag är beroende, jag erkänner jag är beroende av Victor! <3
Men på onsdag ska jag ju till mamma igen då får jag träffa honom, det blir skojj! ;D
Jag älskar honom mest av allt i hela världen och skulle kunna göra vad som helst för honom! <3

Killarna i klassen sitter och kollar på en Parodi på Titanic, Thumbtanic. Sök på Youtube om ni vill se men det är till och med att jag garvar åt den. Haha XD
Men så har jag sämst humor, haha nästan iallafall. 

Men nu så ska jag inte blogga mer, tror jag gör det ikväll kanske. När jag kommit hem till pappa, aja hade bra hejsvejs! ;D 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback