25/11-08 :)

Förbannat trött idag rent ut sagt. Var verkligen tortyr att ens kliva upp ur sängen imorse. Idrott första lektionen också, trodde det skulle bli asjobbigt eftersom jag var så trött. Men så skulle vi ha dans, Linedance! Det var askul! ;D
Så vi körde bara i någon timma, sen fick vi sluta. De andra lektionerna var ganska slappa. Men på sista när vi tittade på film och pratade emellanåt så var det verkligen nära på att jag somnade. Huvudet åkte ner att antal gånger när jag satt där och försöka hålla ögonen öppna.
Men jag somnade inte, jag drog hem till mamma och packade klart. Sen vid typ 15.40 kom Victor så söt och snäll som han är och erbjuder skjuts. :) Så jag fick skjuts till bussen som gick 16.20. ;D Tack för det älsk! <3

Nu sitter jag här hos pappa, nyduschad. Skönt, men nu märker man på mitt hår att det är slitet. Måste verkligen försöka få en tid i helgen hos frisören. Vore förbannat skönt att bli av med det slitna. Får hoppas på en tid i helgen. :)

Ikväll ska jag lägga mig tidigt eftersom jag varit så trött hela dagen och för att jag ska upp halv 6 imorgon. Imorgon är jobbig dag också. Typ bara kärnämnen, usch för det. När jag vet att en viss person vid namn Victor är ledig. Haha aja, vi ska nog på stan efter skolan imorgon. Jag ska köpa present åt pappa som fyller om exakt en vecka. :)

Hm, nu har jag nog inte så mycket mer att säga. Uppdaterar antagligen imorgon. Hej med er! :)
Och jag upptäckte att det var en jobbig röd färg som bakgrund så här får ni en blå bakgrund tills jag bestämt mig hur jag ska göra. :)
Ge gärna förslag? Blir jag bara glad över. ;D

Kommentarer
Sara

ingen klipptid på lördag... ;) Vi kanske ska intervjua dom på dagen juh om vi skulle möta upp dom på hotellet eller något =P.

2008-11-25 | 20:26:46
URL/Bloggadress: http://sassa-sara92.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback