Fredag 21/11-08 ;D

Fredag, tjoho! ;D
Skolan var rätt okej, sista foton nu. Fick reda på att jag fått VG på läxförhöret vi hade om Radio. Grattis till mig! :)
Efter skolan gick jag på stan med Sofie, askul :D Längesen man träffade henne nu typ, köpte lite allt möjligt! Underkläder, godis och en t-shirt typ.
Så jag kom hem för knappt en timma sen, och nu är jag astrött i benen. Ska ta en dusch nu, ska bli sköönt!

Skämde ut mig i skolan idag IGEN -.- Usch på det, tänker fortfarande inte berätta. Mer än att det var mer folk denna gång. XD
Men bli inte för rädda nu för så farligt var det inte, alla typ garvade förutom jag. Men jag tjöt inte heller och nu efteråt kan jag nog skratta lite smått åt det. Haha.
Men nu ska jag nog ta mig något att äta sen ska jag hoppa in i duschen. Sen kommer typ Victor, myyys<3
Får se vart vi sover inatt ;)

Hejsvejs ha en trevlig helg! :)

Kommentarer
Sara

Lite skrattade du allt du med ;)

2008-11-23 | 22:47:03
URL/Bloggadress: http://sassa-sara92.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback