Igår 22/11 och idag 23/11

Igår följde jag med pappa och Linda till Linköping och julhandlade lite. Köpt julklapp åt Victor, haha fyfan vad jag längtar till han ska få dem. :D
Träffade Fridah på Ikea, haha det var lite kul. Sedan åkte vi till farfar och käka, mums!
Men deras katt Miranda bet mig jättehårt, har märken från det fortfarande. Men jag överlever. :)
Jag kom inte hem förrän vid 20.00 och vid 21.00 kom Victor hit! Myys!
Men vi var inte här i mer än någon timma sen drog vi ut. Åkte 240, haha. Det var kul. :D Var nog ute och åkte en timma sen åkte vi hem till honom och möös! Sen somnade vi vis typ 2 halv 3 kanske.
Nu kom jag hem för bara ett par timmar sedan, tar det lite lugnt. Gjorde precis klart datakunskapsuppgiften, att skriva en rapport om sitt fritidsintresse. Så nu har jag mejlat den. Känns skönt fast nu har vi fått en ny uppgift via mejl i excel, men jag vet inte om vi ska göra den hemma? XD

Och farfar frågade pappa igår om han hade köpt någonting från min önskelista så det inte köper samma saker. Och det hade han, men han kunde ju inte säga vad så klart. Haha, så nu är jag typ asnyfiken på vad han köpt.
Och igår var det exakt 2 veckor till min födelsedag. Tjoho! :D
Så idag är det ju inte ens 2 veckor, weeii! ;D

Aja det var allt för mig, tack och hej. :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback