Klättervägg!

Idag klättrade vi på klätterväggar på idrotten, det var rätt kul. Men jag var rädd redan innan och när jag kommit  typ halvvägs så törs jag inte längre så jag får gå ner. Och jag skaka som fan och blev tårögd, vet inte varför! xD
Jag har aldrig varit höjdrädd innan. :S Men just då, usch på´t!
Kände mig som en liten fegis.
Men men, dagen fortsatte i alla fall, fick tillbaka matteprovet, jag fick VG! Tjoho! ;D

Sen så tyckte jag det kändes onödigt att åka till pappa bara för ikväll så jag stannade i Mjölby istället. Duschade och käkade lite för en stund sedan. Victor kommer väl sedan. <3
Ska nog ta en titt på engelskan snart, har prov på fredag.

Sa jag förresten att mina pengar kom in på mitt konto igår? ;D Det har de iaf så nu har jag 5032 kr på kontot. :)
Och igår var jag rätt trött när jag bloggade, så jag bara måste berätta lite.
Det jobbar en som är så fruktansvärt lik Tobbe Trollkarl på McDonalds vid trädgårdstorget i Linköping. De är sjukt lika, och han skrattade åt mig igår för att jag och mamma först beställde sen sprang jag dit typ 5min senare för att jag ville ha vatten. xD
Men jag ställde mig i en annan kö först, men sen kom han till kassan igen(för han var inte där när jag ställde mig i kö), sen när han sa; "Det går bra här också!"
Så rörde ingen annan på sig så jag fick ta tag i benen och dra dem dit, lite smått pinit. Men kul samtidigt. :P

Peeace out hörrni! ;D


I miss the summer! <3

Kommentarer
Sofia

hahahahahah va pinsamt :P <3

2008-11-04 | 21:43:30
URL/Bloggadress: http://banankola.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback