Ont som faen i halsen!

Ja jag har väldigt ont i halsen, håller på att bli förkyld tror jag. Träligt. :/
Känns som sandpappersklumpar är nerkörda i halsen på mig!
Så fick ta det lite lugnare än vanligt på idrotten, men det var kul ändå!
Fick tillbaka engelskaproven, 2,5 poäng från VG, jävla skit -.- Jag brukar alltid typ få VG på engelskaprov, jag tycker inte om Gusma!
Men men, sen hade vi läxförhör i radions historia som vi fick gå när vi gjort, sen drog jag hem till mamma en snabbis. Sen till station och ta bussen till Motala, och man ser faaan inte vart man är när man åker med bussen nu! Skitsvårt att veta när man ska gå av, det är nog det tråkiga med vintern och hösten, mörkret.

Nu kom jag precis ur duschen, sköönt. :)
Om en timma ska jag se Andra Avenyn med pappa och låtsasmamma och ta en kopp varm choklad. Tihi :)
Imorgon är det onsdag, då har halva veckan gått. Weeii! ;D
Fast imorgon är seg dag, bara foton som är kul typ! Annars äre bara kärnämnen. Tråkigt nog.
Och jag är så trött ikväll, så jag tror inte jag packar upp särskilt mycket på mitt rum idag, tycker vi gjorde en del igår. Och halsontet gör ju inte min ork bättre. Ska sova tidigt idag också, typ 22.00 som igår, det var rätt nice, eftersom jag går upp 05.35. SNARK!
Aja jag tror inte jag har något mer vettigt att skriva. Eller jo, jag saknar Victor!<3 Men imorgonkväll ska vi myyysa hela kvällen lång! Tjoho, det längtar jag till! ;D

Men men, hej med er! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback