Ovanligt slapp måndag

Denna dag har varit slapp, började med att gå upp som vanligt. Men sen får jag sms från Sara att tåget är försenat så jag tar det väldigt lugnt till station. Så säger de att det tåget är inställt och att vi ska ta nästa som går till Linköping. Så jag kom typ 20 minuter försent till skolan, för bussen var också försenad, annars hade jag typ kommit 5 min försent. Tydligen var det kontaktfel, strömavbrott har jag hört. Därför gick det inga tåg.
Men väl i skolan var det tomt eftersom Tranås- och Boxholmsborna inte kunde ta sig till skolan. Så jag umgicks med Sandra hela dagen.
2 ganska slappa lektioner, foton var kul. Jag ska lägga upp bilderna från det så småning om, men de är hos mamma och jag är ju hos pappa just nu. Så antagligen kommer de väl upp på onsdag-torsdag skulle jag tro.

Mitt rum hos pappa är förresten så gott som klart, ska bara packa upp lite grejjer och kanske något mer på väggarna. Sen äre klart! ;D
Imorgon äre idrott, usch på det!
Jag vill ha helg, den här helgen gick för fort, usch och fy på det också!
7 veckor kvar till jullov också, göttans! :)

Men nu ska jag plocka upp lite grejjer, sen ska vi nog kolla tv. Ska försöka lägga mig tidigt så jag får så mycket sömn som möjligt, tror jag håller på att bli sjuk igen! :S
Känner mig konstig i halsen och sådär jobbigt ni vet, vaknar oftast och har ont.

Men jag bloggar nog mer imorgon. :) Hoppas ni får en bra vecka!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback