Söndag 16/11 :)

Jag är bättre i halsen nu, hostar inte lika mycket och har inte särskilt ont. Men näsan har börjat rinna och täppa igen. Vilket är jobbigt. Får se om det blir skola imorgon, vi är ju ändå lediga tisdag onsdag, studiedagar! Vi får se hur jag känner mig.
Victor sov här inatt iaf, mysigt! <3

Idag ska jag nog bara ta det lugnt.:)
Sitta här, tänkte äta snart. Börjar bli hungrig nu känner jag.
Sen kommer väl Victor. ;D
Ja, jag har inte så mycket att berätta. Inget vettigt. Så därför slutar jag skriva nu och lägger in något när jag har något vettigt att berätta. Haha.

Hejsvejs! ^^ 

Kommentarer
sofiiaaa

hoppas du blir bättre snart :D<33

2008-11-16 | 22:16:47
URL/Bloggadress: http://banankola.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback