27 oktober ;D

Idag har Victor och jag varit tsm i 367 dagar(skott iår ju). Coolt! ;D
Hade det typ hur mysigt som helst igår, kändes lite som julafton med paket och grejjer. Både Victor och jag blev nöjda över vad vi fick, eller ja jag blev det iaf ;D
Men idag var vi tvungna att gå upp vid 8.30 ändå, för Victor skulle iväg och jag skulle hämta Soffan på stationen vid 11.45 typ. Men men, det var mysigt ändå ;D
Vi kollade lite på offside men vi får väl kolla klart på den någon dag snart!
Och hela dagen har jag försökt installera the sims 2, haha fick något hemskt sug efter att spela det igår! Och det är nästan klart, det fungerar imorgon. :)

Jag hämtade Soffan och så drog vi hem var hemma här ett tag och käka och så. Sen vid 14.00 drog vi till Lkpg och shoppade lite ;D
Kom hem vid 18.00, sen har vi typ suttit här. Haha hoppas Victor kommer snart så ska vi spela Mariokart alla 3! :D
Men nu ska vi nog kolla lite tv eller film eller nått, vi hörs. Hejsvejs! ;D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback