Motala ^^

Skolan idag var väl helt okej. :)
Cyklade hem från station jättefort för att hinna packa, blev jättetrött och jättevarm!
Packade och så, gick fort så jag hade nästan en halvtimma kvar innan jag var tvungen att gå till station igen. Victor kunde inte skjutsa mig. *Snörvel*
Haha nevars, men jag träffar nog honom imorgon. Tack och lov <3

Har precis snackat med pappa och nu är jag mycket lugnare när det gäller allt. Gud så skönt, känner hur min magvärk börjar släppa. Och bara för att jag vill bli av med allt det här dumma så ska jag ta en dusch snart, det brukar hjälpa. Jag brukar känna mig så fräsch efteråt speciellt efter ett sånt här snack. Men det var skönt att få prata ut med pappa.
Och jag ska antagligen sälja min moppe, och köpa en digital systemkamera. Troligen blir det väl en Canon eos 450d eller en Canon eos 1000d? Vilken är bäst? Vilken skulle ni rekommendera?

Hm, får fundera över det och diskutera lite med pappa som har något hum om tekniska prylar i alla fall. Haha.
Men gud vad skönt allting känns nu, klumpen jag haft i magen i en vecka är borta!
Tjoho! ;D

Aja, förresten Linn och jag ska skaffa en blogg där vi skriver om saker vi tycker är "inne", och saker vi tycker är "ute". Eller aa typ. Ni får väl se sen, kommer länka den senare när vi är klara och börjat skriva i den. :)
Nu ska jag börja med den lite smått, sen ska jag duscha. Så hejdå med er! ;D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback