Shopping med mormor:)

Idag äre söndag och jag vaknade upp hos älsk, guud vad jag tycker om honom!  <3
Han kan alltid göra mig glad! :D <3
Vi vaknade vid 9, för jag skulle hem rätt tidigt för mormor och jag skulle till Linköping och gå på stan :)
Victor som är superdupersnäll skjutsade hem mig vid 10.00, så hoppade jag in i duschen direkt och fixa mig och så. Sen åkte vi, tjoho :)
Hittade massor fina kläder som vi köpte, jättenöjd!
Och så köpte vi en "bräda" för vi ska bygga en hylla i mitt rum, eller aa min låtsaspappa ska göra det. Hoppas det blir fint! Men tror jag. :)

Och nu vill jag helst av allt att min finaste sötaste gulligaste älskling ska komma hit så jag kan visa kläderna jag köpt ;D
Jaaaaaa, och spela Mariokart! Ska till pappa imorgon så kommer inte va så mkt med honom nu i veckan, triist :(
Det är något grymt jobbigt ska ni veta, att va med honom varje dag ganska mycket och sen åka till pappa och knappt träffa honom 30-50 min per dag, förutom onsdag och torsdag som jag inte ens träffar honom :O
Varför kan inte pappa flytta till Mjölby igen? Allt skulle bli så otroligt mycket lättare då, då menar jag verkligen ALLT!
Jag vill inte bo i fucking Motala!
Jag vill faktiskt bara gråta bara jag tänker på att inte träffa honom på länge, usch. Det är verkligen jobbigt.
Han är bäst i världen och jag vet verkligen inte vad jag skulle göra utan honom! <3
NU FÅR HAN KOMMA HIT! :D <3

Aja, nu ska ni få slippa höra mig tjata. Hejdå :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback