SNART LOV! <3

Idag äre torsdag imorgon äre fredag och looov. ;D Göttans säger jag bara!
Skolan idag var helt okej,
Estetisk verksamhet = måla grafitti, askul!
Svenska = Jobba med grupparbetet och satt på msn (A)
Datakunskap = Gick igenom lite på datorn sen svara på massa grejjer som jag gjorde på en lektion men alla andra hade haft förra lektionen på sig också som jag var sjuk på så jag var snabb! ;D

Slapp mediekommunikationen för att läraren skulle på möte och fick sluta tidigare från Datakunskapen så slutade 13.40 ungefär!
Och imorgon börjar vi med foto! Skojj som tusan ska det bli!
Tåget var försenat med nästan 15 min idag, träligt. Men men, jag kom hem iaf. :)
Massa jobbiga barn var på tåget, haha fick huvudvärk av dem.
Nu sitter jag här, försökte nyss få igång internet på mammas dator, men det har lagt av :S
Msn
och så funkar men inte att öppna internetsidor, ingen inställning var fel vad jag kunde se och inget fel på routern vi har eftersom jag kommer ut på internet. Förstår inte vad som är fel!

Aja, tänkte lägga upp vår header på Linns och min blogg, men har ju fan inte headern hos mamma, bara hos pappa -.- Vilket är irriterande. Nu vid 16.10 ska jag se One Tree Hill och äta lite till det. Sen ska jag kanske baka muffins eller om jag grejjar med vår blogg först. Victor kommer nog vid 18.00 skulle jag tro, han brukar komma då, så ska vi gå ut med Doris idag igen, haha skojj! ;D <3
Men just ja, jag måste plugga engelska också, har massa verb och så till imorgon och träna till redovisningen på mediekunskapen! Usch vad tråkigt!

Aja det var väl det jag ville ha sagt nu. Hejsvejs! :)
                                                                        
 Jag känner att jag behöver ta nya bilder!

Kommentarer
blondy

DEN BILDEN SKA JAG HA!

2008-10-29 | 11:51:37

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback