Fucking fästingar!

Hejsan hoppsan! :)
Igår hände det igen, jag kliade mig på benet och upptäckte en fästing! UUUUUUUUUUUSSSCH!
Så jävla äckligt, och ett ben fastnade och det var precis så det blev sist när jag fick borrelia. Mamma och jag försökte desperat få bort det med nålar och pincetter men det gick inte!
Så nu hoppas jag bara på att det inte är något, för borrelia är hemskt!

För övrigt åkte jag till pappa idag, och den här gången glömde jag varken trycka på knappen och det var inga irriterande ungar på bussen. Skolan var helt okej idag. När jag kom hem så packade jag det sista sen kom Victor älski pälski som jag älskar mest över allt annat! ;D <3
Så skjutsade han mig till station till bussen, perfa när man har mycket packning :)
Duschade typ direkt när jag kom hit, sen var det mat och fylla i typ 10000000000000000000000 saker till Trygg&Hansa för moppekraschen. Sjukt mycket var det!

Imorgon är det idrott, SUUUUUG!
Men men, annars saknar jag Victor ovanligt mycket idag(A)<3 Haha jag vet inte varför, så därför längtar jag gryyymt mycket till helg!
Bara 4 dagar kvar! :D
Trött är jag nu också, ska nog försöka lägga mig tidigt. Men hejsvejs uppdaterar mer imorron! :)



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback