ONSDAG! ;D

Idag älskar jag skolan! :D <3
För att vi hade bara en lektion på 2 timmar, text. Sedan hade vi mentortid sen slutade vi!
Så jävla gött! För att Gusma är sjuk och de fanns ingen vikarie så slapp vi lektionen mellan 11-12 men efter klockan 1 var alla lektioner inställda för att lärarna skulle göra något.
Och imorgon är Gusma på bokmässa och det är för dyrt att fixa så många vikarier eftersom alla svensklärare åker dit ;)
Och så har vi estetisk verksamhet som vi ställer in/skjuter upp, så tar vi igen den nån annan gång. Så vet ni vad?
IMORGON ÄR JAG LEDIG! <3

Så sköönt ;D
Ikväll ska jag nog och simma med mamma, och va med Victor såklart! <3 Så ska jag bara götta mig för att jag är ledig imorgon! Mumsa massa geisha och grejjer! :D
Haha weeeii!

På vägen hem från skolan så stannade jag och snackade lite med Martina som har verkstad vid Ica, haha ;D
Aslängesen jag träffa henne nu, men vi sa att vi ska träffas snart! <3

Om en stund ska jag nog grejja med Photoshop! ;D
Hejsvejs!



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback