Söndag.

Hej tråkiga söndag.
Usch på söndagar, de är så tråkiga. För man vet att man inte får sova hur länge man vill imorgon och att man kommer hem rätt sent. Okej jag tycker ju om skolan och så, trivs faktiskt :)
Men det blir ju ändå jobbigt för man blir ju så trött. Men men. Och sen sover ju inte älskling här på vardagar heller :(

Aja, idag gick Victor och jag upp vid halv 10-10 nått sånt. Det är nått grymt mysigt när han sover här ska ni veta <3
Jag kom typ precis hem från badet med mamma, simmat. Jag är duktig, haha :P
Och imorgon ska jag till pappa, det känns lite sissodär eftersom han var så tjurig sist jag snacka med honom, haha men förhoppningsvis har han väl lugnat ner sig. xD

Och idag får jag McDonaldsmaaat muums :D Haha har typ varit sugen på det i en vecka!
Nu vill jag att älsk ska komma och spela Mariokart, haha det är så kul ;D <3
Men mina ord börjar ta slut här för tillfället.
Så hejdå med er! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback