090423 :)

Igår efter skolan hämtade pappa upp mig så drog vi och käkade på McD. Mums på det!
Sen åkte vi till farfar och fikade, sen åkte vi till stan. :)
Vi köpte en liten söt nallebjörn jag fick ge till lilla bebisen. Och så köpte jag värmebeskyddande till håret, boken Ljudet av ditt hjärta, 3e boken i Twilight-serien, har  typ bara ett par sidor kvar i 2a boken, och så var det 40 kr billigare i lkpg än Mjölby. Jag köper böckerna för att då får jag vilken tid jag vill på mig att läsa dem, känns mer frivilligt att läsa boken då än om man lånar den på bibliotek.
Efter tiden på stan åkte vi till BB. :)
Hon var jättesöt!

Här kommer en liten söt bild där jag tror hon sover, men hon dreglar rätt mycket när hon sover. Haha :P


De får förhoppningsvis åka hem imorgon!
Och imorgon kommer jag ha nationellt prov i engelska, uppsatsdelen. Jobbigt och trist som fan!
Men men.
Idag var det skola, på morgonen när jag gick på station så mötte jag Doris och Victors mamma. Doris blev ju så glad så hon hoppade massor på mig, så jag blev lite smutsig. Ska ut med henne och Victor nu ikväll, han borde nog komma hit snart! ;D


Det var nog allt just nu, tack och hej leverpastej! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback