22 APRIL -09 SYSKON SYSKON SYSKON! :)

Ja som rubriken säger så har jag fått mitt syskon nu! :D
Pappa ringde mig 8.30 imorse och sa att hon hade fötts vid 5 eller nått imorse. :) 
Och jaa det är en hon! Så nu vill jag se ungen, men pappa skulle höra av sig när de fick åka hem. Och än så länge så var barnet friskt vad de visste. Så det är ju bra! 
Blev faktiskt väldigt glad, vill se den lilla bebisen som var beräknad för en vecka sedan. Men jag är glad att den kom nu, för Victor fyller år på tisdag 28:e och då fyller ju han år, och 30:e fyller ju Linda, mamman till barnet själv år och då fick ju inte heller ungen komma. Så det här var ju perfekt. :)
Så det kanske kommer någon liten söt bebisbild så småning om. (SNART HOPPAS VI!)

Var bara det jag ville säga, nu ska jag ha lektion. :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback