SISTA DAGEN PÅ LOVET... :(

Ja det är trist nu. Sista dagen på lovet. Men det är typ bara 8 veckor kvar innan sommarlov! :D
Och det är ju skönt. :)
Jag har precis gjort klart mitt fördjupningsarbete nu. Skönt att ha det gjort.

Imorgon jublar man väl inte av lycka att få börja skolan efter lovet med idrott! Nej nej, och ute idrott kommer vi typ börja med också. Fast det beror ju på väder.

Igår var jag med Victor hela långa dagen, solade i hans trädgård och så. Men sen hände det något hemskt...
Vi skulle ut med Doris upp till Måndalen här i Mjölby och kasta frisbee och när vi stått där och kastat en stund så skulle jag ta upp frisbeen som låg någon bit ifrån mig. Då går jag till den och när jag precis tar upp den hör jag hur något prasslar och så tittar jag åt det hållet. Och där ligger en orm någon meter därifrån och börjar ringla iväg när den fattar att jag är där. Och jag är livrädd för ormar, jag klarar knappt av att se dem på bild, jag ryser då. Usch...
Så jag sprang iväg mot Victor och skrek och Victor fattade ju inte vad det var frågan om. :P
Det var en liten snok. Så den var ju inte ens farlig, men jag är ändå så himla rädd för dem.

Senare på kvällen åkte vi till pappa och hälsade på. Fick ett påskägg där. :)
På tal om påskägg, Victor fick ett av mig som han fick springa och leta efter här hos mig. Jag hade ritat massor kartor och så. Och när jag kom hem till Victor i lördags så fick jag med leta, haha. Skojj skojj. ;D

Men det var nog allt jag hade att säga, så hejsvejs!
Hoppas alla har haft en bra påsk! :)

Kommentarer
Ren-76

Hahaha det var juh verkligen hemskt alltså ;) xD haha ^^)

2009-04-13 | 21:45:32

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback