SOFIA KOMMER HIT! =)

Ja idag kommer min kära kusin Sofia hit, skojj skojj! :)
Eller rättare sagt är hon här om cirka 40 minuter och då ska jag vara på station och hämta henne! Får cykla dit så får vi gå hem, hoppas det inte börjar regna bara! :O
Nu sitter jag här och käkar lite frulle.

Förresten läste jag ut "Om jag kunde drömma" igår, och jag måste skaffa mig den andra boken också. Den slutade inte som jag trodde men man blir ändå nyfiken på vad nästa ska handla om och så. Den var iallafall riktigt bra! Den slutade så man blir nyfiken tycker jag. Det var lite min typ av bok som jag tycker om. Så nu hoppas jag att de andra är lika bra. Ska se filmen någon dag snart också, vet att Sofia har velat se den så kanske vi gör. Kanske Victor också, haha vi får väl se. :)
Hoppas iallafall de andra 2 böckerna kommer ut på film också.
Sen sa jag ju att jag tagit lite bilder när Victor och jag var ute här om dagen. Det kommer bilder snart. :)

Igår hade förresten jag och Victor kottkrig i skogen med Doris. Haha det var riktigt kul faktiskt. Det var ju så himla skönt väder igår också. Idag äre lite sämre men ska ju bli bättre imorgon. :)

Någon dag när Soffan är här ska vi till stan, ska köpa andra boken "När jag hör din röst", sen ska jag köpa present till Victor som fyller år snart. <3
Aja, ha de bra alla! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback