TISDAG 21 APRIL :)

Idag har jag varit supertrött hela dagen och nu är jag äntligen klar med allt som skulle göras idag. :)
Dagen började med idrott i skolan, körde lite bollekar och sedan skulle vi springa 2 km. På Ljunkan har de ett sådant "konditionstest" en gång varje termin, förra terminen klarade jag det inte fullt ut för att jag fick för ont i mina hälsenor. Om jag inte nämnt det tidigare så beror, att jag har ont, på att jag har inflammation i båda mina hälsenor. Därför är jag extra stolt som klarade hela idag, jag fick dessvärre rätt ont mot slutet. Men jag klarade det! :)

När jag äntligen fick komma hem efter lite engelska och datakunskap så tog jag det lite lugnt. Hoppade in i duschen, gjorde klart lite grejjer. Och nu sitter jag här och skriver. Jag hoppas att Victor kommer hit snart!<3
Jag måste bara få säga att han betyder något otroligt mycket för mig och att jag älskar honom mest av allt i hela världen!<3

Det var nog allt för mig just nu, tjarå! ;D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback