WOHO! ;D

Hej på er!
Håret blev faktiskt bra igår, hade velat haft det lite mörkare än vad det blev men men. Kan ju färga det om ett tag igen kanske. :) Vi får väl se vad jag känner för!
Idag har det ju varit helt underbart väder precis som i lördags, fast det har blåst lite mer. Det är ju lite synd, men imorgon ska det iallafall bli ungefär sånt här väder också och det tycker jag om.
Idag har jag gjort lite skolarbeten, tagit långpromenad med Victor och Doris och då tog jag massor vårbilder. :)
Kommer nog komma upp en del här. Men det blir nog imorgon.
Sen har jag läst endel, igår läste jag ungefär 130 sidor i "Om jag kunde drömma" av Stephenie Meyer. Den boken är bra, jag tycker det är en äkta tjejbok för jag kan tänka mig att killar nog inte tycker den är särskilt bra. Haha, men jag tycker den är skitbra och eftersom jag bara har runt 70 sidor kvar i boken tror jag inte det kommer bli något vettigt slut. Fast man vet ju aldrig. Men då blir det antagligen ett måste att skaffa de andra böckerna också.
Förresten så läser jag boken till ett fördjupningsarbete i skolan, jag ska jämföra bok och film. :)
Men nu lär jag ju läsa de andra också. :)


Rekommenderar den här boken. :)

Visst den är lite "fantasy" men den är skriven på ett verkligt och bra sätt tycker jag iallafall.
Men nu kom Victor så nu ska jag mysa med honom!<3
Förresten så kommer min kusin hit på onsdag, skojj skojj!
Soffan ni vet. :)

Men hejsan hoppsan alla! ;D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback