10 februari :)

Hann inte blogga igår. Slutade 15.45 och var inte hemma förrän 16.45 och då var jag tvungen att börja plugga direkt och jag gjorde det hela kvällen sen. Fick reda på att jag skulle ha prov då, i engelska, men jag trodde det var på torsdag. Men men, jag slapp det idag iaf. xD
För läraren dök aldrig upp, så jag hade bara en lektion, idrott. Som jag knappt var med på för att jag var så yr. Ni som följer bloggen vet ju att jag skrev om att jag var jätteyr strax före jul också. Asträligt. :/
Men nu är det bättre. :)
Så min idrottslärare frågade typ 10 ggr om jag verkligen äter som jag ska? Haha:P
Så smal är jag inte.

När jag kom hem idag så käka jag lite sen la jag mig framför tvn och somnade en liten stund tror jag. :P
Sen gjorde jag klart matteinlämningsuppgiften vi håller på med. Känns skönt att ha den gjord!
Nu ska jag typ plugga lite engelska igen, om vi skulle få göra provet imorgon istället. På ett sätt hoppas jag det, så man får det gjort innan lovet för då glömmer man ju bort allt typ. Men samtidigt är det ju lite skönt att skjuta upp det så man får plugga mer. Men aja, vi får väl se hur det blir. :)

Men som sagt, nu ska jag plugga engelska, sen kommer nog Victor! ;D<3
Han var förresten supersnäll och hjälpte mig plugga igår, fick ju råplugga i flera timmar för att vara hyffsat förberedd. Eftersom jag var sjuk förra veckan, då missade jag ju massor.
Men men, önska mig lycka till!

Hejsvejs, hade bra :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback