23 Februari Skola igen.

Jaha ja, idag var det skola igen. Helt okej faktiskt, fast nu är jag trött som fan. Hade så himla svårt att somna igår. La mig väl vid 23.00 och somnade och vaknade och halvsov fram till 3-4 då somnade jag äntligen. Men sen fick man pallra sig upp vid 5.50 igen.
Vi ska kanske ha matteprov på fredag, och på tal om prov. Vi fick tillbaka engelskaproven idag, och jag trodde ju det gått skitdåligt på det. Men jag fick faktisk VG inte så långt från MVG dessutom! Det trodde jag verkligen inte, så det blev jag väldigt glad över! :)

Efter skolan missade jag 15.50-tåget precis, men sen tog jag 16.10-tåget. Och så går jag mot där jag bor då, och då äre en gubbe i sådan där gul reflexjacka som går framför mig nästa hela vägen hem till mig. Och tittar bakåt typ 1000 ggr. Han är lite creepy, har råkat ut för honom förut. Går och röker gör han första biten också så man får gå där och vara passiv rökare. Pratar i telefon med högtalare med någon en liten bit också. Samma visa varje gång. Haha det är en skum gubbe må jag säga.

Just nu sitter jag och gör absolut ingenting, kollar lite på tv då och då. Annars väntar jag bara på att min älsklingskille ska komma hit!<3
Det borde han göra snart. :)

Min lärare berättade också att det bara är 6 veckor till påsklov. ;D
Så vafan snart äre sommar! :D Det tycker jag om!

Den nya designen är på G!
Men nu ska jag gå och göra något annat, hasta la vista!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback