25 februari -09

Jag är så bra på att komma på rubriker! (Y) eller inte. Ni sitter jag här i skolan och har text. Jag väntar på min par-kompis som alltid är försenad. Jag kan inte göra klart förrän när hon kommer, vilket är irriterande för förra lektionen så hade hon gått hem för hon inte mådde bra. Men hade hon sagt till mig? Nej, det gjorde hon inte -.-
Men aja, vi har bara text, mentortid och matte sedan lunch få förstås men sen ska vi till länsteatern och kolla på teater. Ett drömspel av August Strindberg som typ dog 1914 -.- Haha, men aja hoppas den är lite bra iaf. :) Den är 2 timmar och 20 minuter lång. Men det är någon paus mitt i. Och vi slutar typ 15.20 så jag är hemma vid antingen 16.00 eller 16.20. Det beror på vilket tåg jag hinner med. 

Och imorse var jag astrött när väckarklockan ringde. Jag ville bara gå och lägga mig igen och sova ett par timmar till. Men jag lyckades pallra mig upp. Men 5an fungerade inte på tvn imorse. :( Jag brukar titta/lyssna på the voice varje morgon, men nu ville inte tvn. Och min radio får jämt så dålig sändning så jag orkade inte sätta på den heller. 

Jag glömde förresten nämna att brandlarmet gick i måndags igen... Det går typ asofta här. Så vi fick stå därute och frysa. 

Men nu kom min par-kompis, så nu måste vi göra klart. hejdå. :)



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback