3 februari -09 Sjuk, sjuk, sjuk, sjuk...

Hade ställt klockan imorse för att gå till skolan, kände att jag fortfarande hade för ont i huvudet och mådde inte tillräckligt bra för skolan. Så jag stannade hemma.
Jag tog en dusch och packade för jag skulle till pappa. Kände mig ändå bättre än vad jag gjorde igår. :) Men fortfarande hostade jag endel.
Så vid 16.00  var Victor så supersnäll som han alltid är och kom och skjutsade mig till station. Mådde fortfarande ganska bra. :)
Satt och lyssnade på musik på bussen, för nu hade ju huvudvärken så gott som släppt. Kom hem till pappa, men bara Linda var hemma. Senare så åt vi, och då sa Linda att mitt ena öga var svullet och pappa höll med. Jag gick och kollade mig i spegeln, jag såg ingen skillnad mot vad mina ögon brukar se ut. (Inte för att de brukar se svullna ut vad jag vet.) Men efter maten blev jag helt plötsligt jättehängig! Blev helt yr och kände mig nästan svimfärdig. Så pappa hämtade febertermometern som visade 38 graders feber. Så pappa sa det att det inte blir någon skola för mig imorgon heller.

*Suck*
Jag skulle ha utvecklingssamtal och antagligen redovisat om SVT imorgon, och jag vill ju ha båda delarna överstökat!
Men men, hoppas att jag blir bättre snart! Usch på att vara sjuk.
Så ja, nu får jag vara här i Motala och vara sjuk. Och jag saknar Victor alla redan!<3
Men jag ska ringa honom sen, berätta att jag mår sämre igen. Inget kul alls, inget alls.

Nu vid 21.00 ska jag först se Andra Avenyn, sen kanske jag är kvar lite vid tvn. Sen ska jag ringa min älskling! <3

Aja det var nog allt för mig, tack och hej och hälsa mig krya på mig!


Kommentarer
Sara

Naaw, krya <3<3<3

2009-02-07 | 12:45:15
URL/Bloggadress: http://sassa-sara92.blogspot.com
Cristin

Hejsan!

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Videoinlägg om hur magisk mugg fungerar och konst av min syster pojkvän. Gillar du den?

Ha det bra!

2009-02-07 | 23:29:17
URL/Bloggadress: http://ccristin.blogg.se/
Sara

Du är utmanad ;D

http://sassa-sara92.blogspot.com/2009/02/utmaning.html

2009-02-08 | 12:47:40
URL/Bloggadress: http://sassa-sara92.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback